Liectroux – Brändikultuur
Saksa kaubamärk Liectroux püüab parima kvaliteediga stiili, säilitades “sõjageeni” alates selle loomisest 1912. aastal. Üle sajandi uurimis- ja tootmistööde vältel on see stiil püsinud muutumatuna.
Samal ajal on oleme teinud suuri jõupingutusi esteetilise väärtusega toodete tootmisel. Selle esmaklassilised kujundused suurendavad isegi väikest joont ilu tippu, nii et tarbijad saavad toote ilu kogeda kõigis detailides. Sellest vaatenurgast on Saksa Liectroux pigem sügava tähendusega esteetiline kultuur kui tuntud kaubamärk.
Lisaks enda arendamisele aitame kaasa ka heatahtlikele tegudele, mida peetakse meie pikaajalisteks eesmärkideks. “Armastuse näpunäited”, “Päikesefond” ja muud avalikud projektid toimivad tõhusalt kõigis maailma riikides. Saksa kaubamärk “Liectroux” toob pidevalt energiat ja soojust kogu maailmale.
Täna koondab Saksa kaubamärk Liectroux sajandivanust intelligentset robotitehnoloogiat tipptasemel robottolmuimejatesse. Nad on äratanud palju tähelepanu oma disaini ja usaldusväärse kvaliteediga. Ameerika,Euroopa ja Hiina veebipoodide suurepäraste müügiandmete põhjal otsustades on nad maailmaturu testi edukalt läbinud.
Liectroux