Korduma kippuvad küsimused!
Kuidas Mamiboti paremini kasutada,hooldada.
1. Kas peaksin laadimisjaama pistikupessa jätma?
Jätke laadimisbaas püsivalt vooluvõrku (automaatse uuesti laadimise funktsioon pole saadaval, kui laadimisjaam pole aktiveeritud).
2. Kuidas saan roboti laadimisjaama saata?
Roboti tagasi laadimisjaama saatmiseks saate selle seadistada rakenduse / kaugjuhtimispuldi kaudu või vajutada seadmel nuppu
3. Kuidas puhastus seanss peatada?
Puhastusseansi peatamiseks / jätkamiseks vajutage robotil toitenuppu või Äppi abil Mudelid Exvac680s, 880 890 puhul saab robot jätkata puhastamist automaatselt sealt kust pooleli jäi. Versioon 2021.1.13
4. Kas minu robot tuvastab kukkumise vältimiseks trepid?
Jah, teie robottolmuimeja on varustatud kukkumisvastaste anduritega, mis tuvastavad trepid. Mõnes olukorras pole andurid nii tõhusad. Näiteks kumer trepp, vaibad trepi kõrval, libedad pinnad ja takistused võivad andurite tööd mõjutada.
5. Kuhu peaksin oma roboti tolmuimeja laadimisjaama panema?
Asetage laadimisbaas vastu seina, tasasele pinnale ja sinna, kus robot leiab selle hõlpsasti üles.Selles asukohas ei tohi olla takistusi (sealhulgas vaipu). Jätke vähemalt 1,5 meetrit vaba ruumi vasakule ja paremale ning 2 meetrit tugijaama ette. Kui jaam asetatakse nurka või seda on raske leida, siis robottolmuimejat ei ole võimeline seda leidma. Asetage laadimisjaama toitekaabel seina peale.
6. Kuidas ma tean, kui mu robot on täielikult laetud?
Aku olekut saate kontrollida rakenduses või seadme nupu vajutades. ExVac660 –vilguvad rohelised tuled annavad teile teada, et seade on 10 minuti pärast täielikult laetud tuli kustub (laadimisalusel)
ExVac680s – lüliti ja WiFi-nupu tuli põleb ja on valget värvi, pärast 10-minutist tuli kustub (laadimisalusel)
ExVac880- WIFI-tuli alati põleb ja on valget värvi, teine pealüliti tuli + laadimisnupu tuled kustuvad (laadimisalusel)
ExVac890- WIFI-tuli alati põleb ja on valget värvi, teine pealüliti tuli + laadimisnupu tuled kustuvad (laadimisalusel)
7. Kas peaksin ruumi enne robottolmuimejaga puhastamist ette valmistama?
Enne roboti käivitamist veenduge, et ruumis pole takistusi,toitejuhtmeid, riided või muid ohtlike esemeid mis võivad põhjustada seadme kahjustamist või muid õnnetusi.
8. Kas ma saan oma robottolmuimejat laadida, kui selle toitelüliti on välja lülitatud?
Jah, robotit saab laadida laadimisjaamas isegi siis, kui roboti lüliti on välja lülitatud.
9. Kus peaksin robotit hoidma, kui ma seda ei kasuta?
Hoidke robottolmuimejat laadimisjaamas, kui te seda ei kasuta. Kui te ei plaani robotit pikka aega kasutada, võite seda hoida jahedas ja kuivas kohas. Veenduge, et robot on välja lülitatud ja selle aku on täielikult laetud. Laadige akut iga 3 kuu tagant.
10. Milliste ainetega ei tohiks tolmuimejat puhastada?
Ärge puhastage tolmuimejat mis tahes tüüpi vedelikud, kahjulikud tooted (lahustid, abrasiivid jne), agressiivsed tooted (happed, puhastusvahendid jne), tuleohtlikud ja plahvatusohtlikud tooted (õli või alkoholi baasil).
Mamiboti tolmuimeja hooldus ja puhastamine
1. Kui tihti peaksin filtrit puhastama?
Filtreid on soovitatav puhastada vähemalt kord nädalas.
2. Kui tihti peaksin filtreid vahetama?
Peen tolmu- ja vahufilter on soovitatav vahetada iga 6 kuu tagant. Kui kasutate toodet väga sageli, võite kaaluda ka selle asendamist iga 3 kuu tagant
3. Kui tihti peaksin külgharju vahetama?
Külgmised harjad tuleks uute vastu vahetada iga 6 kuu tagant.
4. Kui tihti peaksin keskmist harja puhastama?
Keskharja on soovitatav puhastada üks kord nädalas
5. Mida peaksin tegema, kui laadimisjaam on kahjustatud?
Ärge kasutage seda, vältige ohte, ärge puudutage klemme. Peate laadimisjaama vooluvõrgust lahti ühendama ja selle asendama uuega. . Ja adapteri abil saate oma seadet otse laadida
6. Kui tihti peaksin roboti andureid puhastama?
Andureid ja laadimisklemme (robot ja laadimisalus) on soovitatav pühkida puhta kuiva lapiga üks kord nädalas. Enne andurite ja laadimisklemmide puhastamist lülitage robot välja.
7. Millal peaksin oma roboti tolmuimeja tolmumahuti tühjendama?
Pärast igat kasutamist tühjendage tolmumahuti prügikasti.
8. Kui tihti peaksin rattaid puhastama?
Keerdunud juuste eemaldamiseks on vaja regulaarselt puhastada vasakut, paremat ja esiratast
Toote ühilduvuse ja ühenduvuse tugi
1. Kas robotid saavad töötada hääljuhtimisseadmega?
Jah, Mamibot suudab luua ühenduse Amazon Alexia, Google Home
2. Kas roboti ÄPP ühildub tahvelarvutiga?
Robotirakendus on mõeldud nutitelefonidele ja tahvelarvutitele
3. Millist süsteemi toetatakse?
Nii iOS kui ka Android
4.Wi-Fi: millise WiFi-ga on minu toodet võimalik ühendada?
Oma toote saate ühendada mis tahes WEP-, WPA- ja WPA2-tüüpi WiFi-ga 2,4 GHz sagedusel võrku Hoiatus: 5 GHz WiFi. ja avatud WiFi ei tööta meie seadmega
5. Ma ei leia oma WiFi-võrku WiFi-loendist.
Kui teie võrk pole saadaolevate võrkude loendis nähtav, liigutage seade lähemale modemile. Kui võrk pole endiselt nähtav, ei pruugi see teie seadmega ühilduda.
6. Kuidas ühendada oma seade WiFi-ga?
järgige kasutusjuhendis olevaid juhiseid
7. Miks ma ei saa oma robotit paaritada? Rakendus / WiFi
Siin on kõige levinumate probleemide ja lahenduste loend.Sidumine õnnestus, kuid seade pole ühendatud: kui näete rakenduses, et seade on võrguühenduseta, sulgege rakendus ja taaskäivitage see. Kui te pärast seda toimingut ikkagi seadet ei näe, eemaldage robot laadimisjaamast ja vajutage WIFI nuppu 3 sekundit.Taaskäivitage robot, kasutades seadme lülitit. WiFi-ühendus: kontrollige WiFi-parooli ja tippige hoolikalt. (2.4G võrk) Hoidke nutitelefoni seadme ja modemi lähedal kuni sidumise lõpuni. Pöörduspunkti aktiveerimisel annab ExVac 660 / ExVac680s / ExVac 880/890 häälmeeldetuletus öeldes „WiFi on ühendatud”
Interneti-ühendus: kontrollige, kas valisite oma Wi-Fi seadetes 2,4 GHz võrgu, mitte 5 GHz oma roboti ühendamiseks. Ühendus pilvega: kontrollige, kas automaatne ühenduse loomine teie koduse WiFi-ga on õige. Ühendus pilvega: aktiveerige nutitelefoni mobiilne andmeside. Pärast mitut katset: taaskäivitage WiFi-modem. Pärast mitut katset: ühendage pistik lahti, oodake 25 sekundit ja ühendage robot uuesti. Kui probleem püsib,tuleb seadmele restart teha
8. Viga WiFi-võrguga ühenduse loomisel
Pärast parooli sisestamist ilmneb WiFi-ga ühenduse loomisega seotud tõrge
1. Kontrollige Wi-Fi parooli ja sisestage see hoolikalt uuesti.
2. Hoidke nutitelefoni ühenduse loomiseni seadme ja Interneti-modemi lähedal.
3. Seade ei saa ühenduse luua üldkasutatavate võrkudega ega paroolita võrgud. Pärast mitut ebaõnnestunud katset: • Taaskäivitage modem. • Lülitage seade välja ja seejärel uuesti sisse.
9. Kuidas kontrollida, kas minu WiFi on ühendatud?
Võite minna nutitelefoni seadistusse ja kontrollida, kas nutitelefon on ühendatud oma kodu WiFi-le. Teie kodusel WiFi-l peab olema Interneti-ühendus.
10. Miks ma ei saa oma kontole sisse logida?
On mitmeid võimalikke põhjuseid: • Te ei sisestanud õiget e-posti aadressi / telefoninumbrit. • Te ei sisestanud õiget parooli. Lähtestamiseks klõpsake palun „unustasin parooli“ ja seejärel valige parool uuesti
Tehniline abi
1. Mida peaksin tegema, kui laadija või selle toitekaabel on kahjustatud?
Ärge kasutage tolmuimejat. Ohtude vältimiseks peate selle asendama. Palun pöörduge oma kohaliku Mamiboti edasimüüja poole.
2. Minu robottolmuimeja ei ime üldse või väga õrnalt.
Kontrollige: • Kas tolmumahuti on täis. • filtrid. • Roboti all asuvat imemisava võib takistada mõni ese või prügi .
3. Kas ma saan oma Mamiboti kasutada ilma rakendusteta?
Jah, kasutades kaugjuhtimispulti või käivitades seaded nuppu vajutades
4. Minu robot ei naase laadimisjaama?
On mitmeid võimalikke põhjuseid: • Kui robot ei alustanud laadimisjaamast, ei naase ta selle juurde. Sel juhul robot naaseb oma lähtepunkti. • Kui on robottolmuimeja režiimis Spot, naaseb robot lähtepunkti. • Kui robot üles tõsta ja põrandale tagasi panna, üritab ta ennast ümber paigutada.
5. Minu roboti automaatne laadimine ei tööta korralikult.
Võite teha järgmisi toiminguid. • Lülitage toitelüliti välja ja seejärel sisse. • Ühendage kaabel lahti ja ühendage see uuesti laadimisjaama. • Veenduge, et laadimisklemmid ja andurid pole ummistunud pühkige põhikere ja laadimisjaam kuiva lapiga. Ärge unustage toitelüliti ja robot enne hoolikat kuivatamist välja lülitada. • Kontrollige, kas laadimise läheduses pole takistusi, näiteks peegeldavaid esemeid, tooli jms. Kui pärast neid toiminguid ei toimi automaatne laadimine endiselt hästi, võtke ühendust teie kohaliku Mamiboti edasimüüjaga.
6. Kas laadijaadapteri soojenemine on ohutu?
See on normaalne. Tolmuimeja võib jääda dokkimisjaamaga ühendatuks . Ettevaatust: kasutage ainult selleks ettenähtud laadijat.
7. Minu robot ei käivitu.
Kontrollige järgmist. • Kas roboti lüliti on õiges asendis. • Kas ekraan süttib,kui ei, laadige robotit
8. Minu robot ei liigu ringi.
Kontrollige järgmist. • Rataste all ei ole takistavaid esemeid. • Robot ei ole põranda taseme erinevuste tõttu blokeeritud. • Akus on piisavalt vool, et robot saaks töötada.
9. Minu robot ei tuvasta treppe.
Võite teha järgmisi toiminguid. • Pühkige andurid kuiva lapiga. • Veenduge, et trepi kõrgus suurem kui 8 cm • Veenduge, et kalibreerimine toimuks, kui põhiplaat on asendatud. Kui pärast neid samme probleem püsib, võtke ühendust oma kohaliku Mamiboti edasimüüja.
10. Roboti keskhari ei tööta korralikult.
Veenduge, et harjal ei ole takistusi. Puhastage harja sassis juuste ja muust prahist. Kui harja on kahjustatud, asendage see uuega.
11. Minu robot ei puhasta nii hästi kui enne / teeb häält.
Võite teha järgmisi toiminguid. • Tühjendage prügikast, kui see on täis. • Kontrollige, kas prügikast on hästi paigaldatud. • Kontrollige, kas filter pole liialt tolmune. • Eemaldage keskhari ja puhastage see. • Kontrollige, kas sisselaskekanalis pole takistusi. Kui pärast neid samme probleem püsib, võtke ühendust oma kohaliku Mamiboti edasimüüja.
12. Miks ei saa filtrihoidikut tolmukasti külge kinnitada?
Filter võib olla valesti sisestatud. Proovige filtrit õigesti selle pesasse asetada
13. Mida peaksin tegema, kui minu seade ei tööta?
Pärast roboti käivitamist kasutusjuhendis juhiste järgimist veenduge selles,et teie pistikupesa töötab. Kui see ikkagi ei toimi, siis ärge proovige seadet ise lahti võtta või parandada, pöörduge selle asemel kohaliku Mamiboti edasimüüja poole või viige see volitatud remondikeskusesse.
14. Miks pole minu nutitelefon enam robotiga ühendatud?
Esmalt kontrollige, kas robot on teie WiFi-võrguga ühendatud Kui robot vilgub punaselt, pole see enam teie Internetiga ühendatud. Kontrollige Internetti ühendust. Kui ühendus on olemas, taaskäivitage robot, vajutades 3 sekundit väljalülitamiseks ja seejärel sisselülitamiseks 3 sekundit. Seejärel oodake kaks minutit toote ühendamiseks. Kui robot pole kahe minuti pärast endiselt ühendatud, saate kogu konfiguratsiooni uuesti teha : • Roboti lähtestamine: lülitage robot välja, vajutades kolme sekundi jooksul pealülitit. Seejärel vajutage pealülitit, kuni kuulete topeltpiippi. • Kustutage toode rakendusest, et uuesti siduda: minge sätetesse ja vajutage Roboti üksikasjades olek “Kustuta toode”. Kui kuulete häälmeeldetuletust „WiFi on ühendatud”, on robot nüüd ühendatud.
15. Kuidas saab roboti lähtestada?
Esiteks tuleb robot välja lülitada, vajutades sisselülitamise ajal 3-5 sekundit peamist robotinuppu. Seejärel saab roboti uuesti seadistada, kui vajutate 20 sekundi jooksul pealülitit robot on välja lülitatud. Menetluse õnnestumisel kuulatakse häälmeeldetuletust.
16. Minu Mamibot ei leia laadimisbaasi
Kontrollige järgmisi elemente: • Laadimisjaam ei tohi olla päikesevalguse käes ega soojusallika läheduses. • Vastavalt laadimisjaama küljele ja esiküljele järgitakse vaba ruumi kasutusjuhendis toodud juhiseid. Kui ei, siis liigutage laadimisjaama või selles olevaid esemeid tee. • Kas ümmargune pistik on laadimisjaamaga õigesti ühendatud? Kui ei, ühendage laadija ümmargune pistik laadimisjaama. • Veenduge, et laadimisjaam ei oleks keelatud tsoonis. Mudeli ExVac 880 jaoks ExVac 890 on varustatud keelutsooni seadistusega. • Laadimisjaam ei tohi olla vaibal / pikkade juustega vaibal. • Kas laadija kaabel on toiteallikaga ühendatud? Veenduge, et liinijuhe on täielikult ühendatud sisestatud tihedalt. • Kas laadimise tugijaama lähedal on mõni objekt? Kui jah, eemaldage kõik objektid. • Kas laadimisjaama terminalide läheduses on mingeid esemeid? Sel juhul eemaldage kõik objektid laadimisjaamalähedusest. Pühkige laadimisdokil olevad laadimiskontaktid • Asetage laadimisdokk kõvale ja tasasele pinnale vastu seina. Veenduge, et Mamibotil oleks vähemalt 1,2 m vaba ruum . • Veenduge, et laadimisdoki toitenäidik oleks roheline. See on normaalne käitumine, tähendab, et laadimisdokk on tööfunktsioonis. • kontrollige, kas virtuaalse tõkkepuu / magnetlindi ribad on laadimisdoki lähedal. sest kui selle lähedusse on paigaldatud virtuaalne tõke, blokeerib virtuaalse tõkke signaal laadimisjaama ja robot sinna tagasi ei saa. Kui pärast nende elementide kontrollimist ei leia robot endiselt laadimisjaama, pöörduge oma kohaliku klienditeeninduse poole
17. Ma ei saa rakenduses oma seadet juhtida.
Selle probleemi lahendamiseks võite oma roboti taaskäivitada. Palun võtke robot laadimisjaamast välja ja vajutage 3–5 sekundit käivitamisnuppu Lülitades see välja. Seejärel lülitage robot uuesti sisse, vajutades käivitamisnuppu 3-5 sekundit. Või taaskäivitage rakendus.
18. Mis on aku tööaeg?
See sõltub mudelist ja tööseisundist.
ExVac 660 => 55min-110min
ExVac 680s => 55min-110min
ExVac 880 => 55min-110min
ExVac 890 => 60min-215min
19. Kui kaua kulub roboti tolmuimeja laadimiseks?
Tühja aku laadimine võtab aega 6 tundi.
20. Kas ma saan oma robotit teise inimesega jagada?
Saate oma robotit jagada, kui lasete igal inimesel WeBacki rakenduse alla laadida
21. Miks ma pean oma asukohta jagama?
Selleks, et teie nutitelefon tuvastaks teie läheduses oleva WiFi, vajab rakendus asukohaluba, nagu Google nõuab. Kui te seda luba ei luba, ei leia teie nutitelefon teie toodet üles ja ei saa sidumist jätkata. Seda teavet ei kasutata ega salvestata.